DPR - MINI

Do 50 potrjenih/ storniranih računov na mesec.

Celovita rešitev za avtomatsko potrjevanje računov DPR je plod prepoznave pomanjkljivosti sorodnih rešitev na tržišču. Vtičnik DPR je zasnovan tako, da omogoča popolno avtomatizacijo od zaključka naročila do vseh vmesnih korakov, ki rezultirajo v davčno potrjenem računu.

Ob nakupu DPR – MINI vtičnika vam v prvem letu podarimo 8€ popusta!

96€/letno

88€ 1. leto

Kaj prejmem ob nakupu produkta DPR - MINI vtičnik?

1x DPR – MINI vtičnik, licenca velja za eno domeno v obdobju za 12 mesecev*

1x vtičnik za urejanje .PDF računa, licenca velja za eno domeno

ZAJEMA 50 POTRJENIH ALI STORNIRANIH RAČUNOV S PREKO FURSa

POSODABLJANJE SKLADNO Z ZAKONODAJO!

* CENA NE VKLJUČUJE NAMESTITVE. 

Opis izdelka

Celovita rešitev za avtomatsko potrjevanje računov DPR je plod prepoznave pomanjkljivosti sorodnih rešitev na tržišču. Vtičnik DPR je zasnovan tako, da omogoča popolno avtomatizacijo od zaključka naročila do vseh vmesnih korakov, ki rezultirajo v davčno potrjenem računu. Z vtičnikom boste tako popolnoma avtomatizirali proces prodaje preko spelta na področju izdaje računov ob enem pa pa račun podprli tudi zakonsko (davčno potrjevanje)!

Za lažjo predstavo vam predstavljamo vse informacije, ki jih avtomatizirano generirani račun v realnem času vsebuje:

  • podatek vašega podjetja (prodajalca/ponudnika) – GLAVA/NOGA računa,
  • podatki naročnika (fizične osebe ali podjetja),
  • podatki naročila (ime artikla in število kosov, cena brez in z DDV, končna cena, morebitni popust, cena poštnine),
  • davčna potrditev iz FURS-ovega sistema (ZOI koda, EOR koda, QR koda),
  • žig ali podpis vašega podjetja.
  • opombe po želji


Z DPR vtičnikom se tako prihranijo koraki popisovanja naročil v vašem računovodskem programu, generiranja računov in tiskanja oz. individualnega pošiljanja po elektronski pošti.

Primer izdanega računa je viden tukaj: RAČUN

Administratorski pogled​

Administrator spletnega mesta ima na voljo sledeče funkcije:
  • Nastavitev številčenja računov
  • Osnovne nastavitve potrebne za delovanje vtičnika (vpis določenih podatkov)
  • Preverjanje statusa certifikatov
  • Preverjenje statusa licence
  • Preverjanje stanja storitve
  • Monost ročnega potrjevanje računa
  • Možnost stornacije računa
  • Test davčne potrditve
  • Pregled podatkov o naročilu (EOR, ZOI in QR koda, ki jo je mogoče odpreti na zunanji povezavi)
  • Izvoz računa v .pdf obliko

Vodenje zalog in računovodska povezljivost

V kolikor želite, vam lahko omogočimo tudi popolno kompatibilnost z zunanjimi programi za vodenje zalog (ERP sistemi ali drugi programi za vodenje zalog). Račune lahko v .pdf obliki izvozite na zunanji disk. Prav tako vam lahko omogočimo celotno povezljivost z računovodskim servisom o opročanju končnih kontov. Za vse informacije nas kontaktirajte preko telefona 070 600 003 ali na mail info@dpr.si

Nadgradnje

Vtičnik DPR je posodobljen v skladu s trenutno veljavnimi zakoni RS. Redno spremljamo vse spremembe na področju zakonodaje in jih ažurno implementiramo v novih verzijah vtičnika, ki vam pripradajo brezplačno ob nakupu vtičnika DPR. Prav tako smo odprti za vse predloge oz. želje nadgradenj, ki jih bomo uvedli v najkrajšem možnem času.